maanantai 28. maaliskuuta 2016

Kevään kuiskaus-hääkakku

 
 
Oikean löytänyt oon
     
Vuosia monta kai kumpikin
on kulkenut tahollaan.
Vuosia monta kai etsinyt
vain ihmistä oikeaa.
Kokea täytyy kai kaikki tää
ennen kuin ymmärtää,
että nyt elämänkumppanin
oikean löytänyt oon.
 
Kuin unessa tanssimme valssin tään,
sun silmissäs onnen kyyneleet nään.
Mä sinua niin paljon rakastan,
sun tanssivan rinnallain ain' haluan.
Tää tunteista suurin ja voimakkain
on rakkaus, jonka sulta mä sain.
 
Sen sydämessäin tahdon säilyttää
niin kauan kuin jatkuu elämä tää.
Tänään kun tietämme yhteistä
lähdetään kulkemaan,
toivon, et' kummankin virheistä
yhdessä opitaan.
 
Rakkautta yhteistä kun vaalitaan,
toinen toistamme tuetaan,
uskon et' edessä silloin on
elämä rikkomaton.
 
Kuin unessa tanssimme valssin tään,
sun silmissäs onnen kyyneleet nään.
Mä sinua niin paljon rakastan,
sun tanssivan rinnallain ain' haluan.
Tää tunteista suurin ja voimakkain
on rakkaus, jonka sulta mä sain.
Sen sydämessäin tahdon säilyttää
niin kauan kuin jatkuu elämä tää.
(Finlanders)
 
 
Sydämelliset onnittelut tuoreelle avioparille! <3
 
 
***
Kakku on valmistettu vaaleaan kakkupohjaan.
Täytteenä mansikkahillo ja kermavaahto.
Vaaleanvihreä kuorrutus ja ruusut ovat sokerimassaa.
Kakun päällä on syötävä pitsi.
Alareunan pursotus on tehty Candy Meltsillä.
***






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

AVAIN

Hopeaisen avaimeni
lainaan sulle vierahani
ovelle makujen aarreaittaan
lämpimäisten leivontaan.

Pöytä jo koreana sulla, oi
ystävät kylähän tulla voi!
Onnea herkullista toivottaen
vierailustasi kiittäen,

Merja