sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Oot kauneimpain, oot rakkaimpain..


KAUNEIMPAIN, RAKKAIMPAIN  

Muistatko, kerran kun tanssiin sut hain, tuntenut en sua mä lain. 
Valssimme sen, tuon ensimmäisen, 
kuulla voin, muistot toi mieleen sen.  

Tietänyt ei meistä kumpikaan kai: 
valssi soi hääsunnuntain. 
Pyörteissä sen veit mun sydämen. 
Nyt oot mun, minä sun, teidät sen.   

Oot kauneimpain, oot rakkaimpain, 
oot aina mun ainoain. 
Oon onnekkain, kun sinut mä sain 
kulkemaan rinnallain.  

Oot kauneimpain, oot rakkaimpain, 
oot ruusu mun tarhassain. 
Oon onnekkain, sain mitä mä hain 
aikanaan haaveissain.   

Valssi tää vuosien jälkeen kun soi, 
lapsemme kuulla sen voi. 
Tanssimme sen ja morsiamen 
samaisen yhä nään suloisen.   

Oot kauneimpain, oot rakkaimpain, 
oot aina mun ainoain. 
Oon onnekkain, kun sinut mä sain 
kulkemaan rinnallain.  

Oot kauneimpain, oot rakkaimpain, 
oot ruusu mun tarhassain. 
Oon onnekkain, sain mitä mä hain 
aikanaan haaveissain.  

Sydämelliset onnittelut H & P! 


Kuvassa näkyvä hääpari sanoi eilen toisilleen "Tahdon". Sain valmistaa heidän juhliin hääkakut ja pöytäkoristeen. Toiveissa oli keltaiset gerberat, mustat tähdet ja kimalletta. Kakkujen päällinen ja koristeet ovat sokerimassaa. Sisällä valkosuklaa- ja vadelmamousse. 
Pöytäkoristeessa sulhanen koittaa karata metsästysretkelle, morsiamen estäessä moisen touhun. Puvun alta pilkottaa maastopuku ;) 
Perheen lapset pääsi myös mukaan sekä koira joka järsii morsiamen hääkenkää. 
Ylimmässä kakkukuvassa näkyy morsiusparin pieni kerroskakku. Isommat kakut tulivat hääväen herkuteltavaksi. Olipa ihana pitkästä aikaan valmistaa kakkuja tällaiseen juhlaan. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

AVAIN

Hopeaisen avaimeni
lainaan sulle vierahani
ovelle makujen aarreaittaan
lämpimäisten leivontaan.

Pöytä jo koreana sulla, oi
ystävät kylähän tulla voi!
Onnea herkullista toivottaen
vierailustasi kiittäen,

Merja